Beställningar

Sitter här med världens gosigaste Homer i knät, han är såå mysig kissen min =)
Det har även just vart hit ett par tjejer o köpt + beställt pannband, imorgon ska jag beställa nya stenar så sen blir det att pyssla på, bara hoppas att de är snabba att skicka. Sen så har jag mailat PRK o frågat om jag kan stå där o sälja mina grejor på tävlingen sista helgen i maj... behöver lite mer inkomster nu :D
Idag har det verkligen vart Aprilväder, hann med både snöblandat regn, rejäl blåst o strålande sol när jag var hos hästarna. Tömkörning för Prissen idag, sen uteritt med lilla Elsan. Sett världscupshoppningen på TV, fan oxå att RGB skulle riva sista hindret! Har även hunnit med att möblera om lite, städa o tvätta o rullat massa köttbullar... rätt effektiv dag ändå. Jo, har beställt en tårta till på fredag (jag råkas ju fylla år nu igen, undrar hur många ggr man kan fylla 25..? :D), känner en tjej som gör skitfräna tårtor o bakverk, man får själv bestämma tema o smaker o färger, så jag har beställt med hästskor, tassavtryck o jordgubbs/smultronsmak! :D
Dessvärre jobb imorron men skönt med en helgdag mitt i veckan ändå! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0