Hööks

Helgen närmar sig med stormsteg, redan onsdagkväll!! ;) Å lika trött som vanligt är jag, gick som vanligt inte allra bäst att sova inatt o så steg jag upp före halv5 oxå. Nåja, får väl sova i graven... :p
Har precis gjort ett pannband men blir bara ett ikväll. Ska inta soffläge med gubben snart, känns som att det är det enda rätta...
Har förstås blåst idag oxå. Inte så farligt när jag longerade den grå men sen när jag red Elsa hade det ju typ börjat storma igen. Fattar inte varför det måste blåsa så förbannat så fort solen tittar fram?? =/ När jag var klar m hästarna fick de ändå vara utan täcke i hagen trots blåsten, (premiär i år!) tror de tyckte det var skönt ändå... o det var ju inte så många timmar innan de skulle in för natten. Hade förresten lite ledarskapsträning m Prissen oxå när jag longerat... sånt är bra på honom :p
På fredag blir det till Hööks efter jobbet o handla div grejor, alltid kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0