Hoppning ute, Prisse o Ewa

Precis hemkommen från jobbet, sitter o tar igen mig lite innan jag ska åka bort...
Idag har hästarna vilodag men igår fick man rida i regnet minsann (idag skiner solen o det är superhärligt förstås!) nåja det är ju ändå April så det hör ju till.
Ikväll ska jag o några tjejer till bli bjudna på surströmming hos Linda N, ska bli SÅ trevligt (o gott) Lär ju bli en hel del surr oxå! :D Ska dock försöka ta mig hem hyfsat tidigt eftersom jag stiger upp så tidigt på morgonen.
 
Lägger ut en filmsnutt på Ewa o Prisse från i förrgår, hade ju tänkt redigera o klippa ihop lite men har inte haft tid o dessutom behöver jag hjälp av gubben eftersom jag inte är så haj på detdär, så det blir bara en kortfilm nu! :D
De tränade 2-kombination o det gick som sagt riktigt bra när han lugnat ner sig lite, den lille token =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0