Måndag

Bestämde mig för att göra en ny blogg, so here it is....
Nåja, börjar m att säga att igår red jag med Emma, vi for ut på en dryg timmes tur, jag på Prisse o hon på Elsa som vanligt. Pigga glada hästar, oxå som vanligt ;) o strålande väder, superhärligt att äntligen kunna rida utan jacka på, gjort det nu några dagar. Idag ska jag rida lektion för Linda Nordlund m Prisse sen blir det kanske lite dressyr m Elsa oxå, sen ska jag klippa Prisse igen o får se hur långt jag kommer om Elsa oxå får bli av m lite mer päls.... sen är det möte på VRF;Vargbackens ryttarförening. Hade ingen lust att fara dit, har inte orkat bry mig om klubben på några år av olika anledningar men nu är det ett par saker jag ville ta upp så då är det bara att pallra sig dit o hoppas att det inte blir så sent... jobb imorgon igen, SÅ jobbigt efter ett par dagar extra ledigt o 99% av folket verkar ju vara lediga hela veckan, vill väl jag oxå =(
Nåja, bye 4 now. Bjuder på en bild på mina fina pållar efter gårdagens ridtur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0