Metacam

For alltså en sväng till Hööks efter jobbet, blev inte så mkt handlat dock när de inte hade det jag eg ville ha... en ny grimma åt Prisseman blev det iaf bl a, men morsan tyckte den var för tjejig ;) Den var för liten dock så jag måste byta den... han har ju Cob men jag tyckte den såg lite liten ut men tänkte att jag inbillade mig säkert, men nästa gång ska jag följa min intuition =( Han kan ha den på yttersta hålen men eftersom det är teddy bakom nacken så hamnar det isf bara på halva nacken o det går ju inte =/ Storleksmässigt passar den bättre på Elsa då men nu var det ju han som skulle ha den, tyckte det var lite sött då just att den är rosa till en kille ;p annars gillar jag eg inte rosa!
Han var iaf väldigt busig ikväll när jag longerade... Elsa fick sig ett litet dressyrpass. Imorron var det tänkt att jag skulle rida honom lite... veterinären sa en vecka o det var ju idag (igår), men jag tyckte det lät tidigt om han hade en inflammation.... han verkade då inte ha ont ikväll iaf, får se hur jag gör imorron.
Han lyckades förresten bita sönder Metacamsprutan idag =// Är ju jättevass plast o jag vet inte om han lyckades svälja en bit för jag hittade inte hela, hoppas verkligen inte att han gjorde det, kan ju skära sönder sig invärtes ju =(
 
Nej nu ska jag koncentrera mig på hoppningen på TV!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0