Sommar

Vilken härlig kväll det har varit! Vi premiäråt middag ute på altanen idag, hemmagjord pizza blev det. Smarrigt!
Sen har jag gjort 2 till pannband, nu ska jag hoppa i duschen o sen ville gubben att jag skulle klippa honom... hehe jag klipper honom faktiskt med hästarnas trimmer :p Han fick en ny rakapparat av mig i julklapp o det skulle även gå klippa håret m den men det gick inte alls, då tyckte han att jag skulle prova hästarnas o den funkade alldeles utmärkt i hans hår så.. :D
Höll förresten på att krocka imorse när jag for till jobbet, en jävla mupp körde mot rött vid trafikljusen o fort utav helvete körde han oxå så hade jag inte vart uppmärksam hade det smullit ordentligt kan jag ju säga.... det var väl nån jävel som var sen till jobbet. Finns gott om idioter...
Imorron blir det alltså Hööks efter jobbet för diverse behövagrejer, trevligt :p O så fantastiskt skönt med helg, äntligen... älskar att vakna lördag morgon o veta att man är ledig...! :D
Var till bolaget o inhandlade diverse drycker idag, vi ska ha fest nästa helg tänkte vi. O så köpte jag även en flaska gott till grannarna (hos mors-fars) som alltid är schyssta o ger mina hästar mat när vi är borta =)
 
Idag en härlig sommarbild på morsans o farsans katt Rulle (egentligen min men han o Zelma fick flytta till mor o far för flera år sen). Får en verkligen att längta till sommaren! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0