Söndagkväll

Phu, just ätit middag, blev köttstek o div godsaker till det ikväll. Strax ska jag intaga soffplats med gubben men som vanligt verkar det ju bara vara skit på TV:n... det fick iaf bli en promenad med Prisseman idag på ca 1 timme. Han hade rätt omständigt åt att Elsan stod hemma i hagen o gnäggade men det är ju oxå bra träning... hon är oftast inne när jag rider honom annars. 
Sen en tur med Elsa, o jag förundras alltid över hur hon kan vara så satans pigg... hon blir nästan jobbig... lilla damen, hon vet nog inte om att hon är gammal o borde ta det lite lugnt!! :D Vi fick lite sällskap av grannarna oxå en bit som var ute o körde sin Pirilen =)
Imorron jobb igen... suck vad tiden går fort, hatar det! Hur jag ska orka jobba en hel vecka nu vete fan, är så sjukt trött o sover inte så värst bra... dessutom blir det ju oftast försent i säng oxå förstås. Med tanke på att jag stiger upp mellan 4.35-4.50 varje morgon så borde man ju lägga sig tidigt menmen :p
Nåja, nu ska gubben få sällskap i soffan, kanske letar fram nån film. Bilder på pållarna från idag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0