Tänker tillbaka

Uff. Precis hemkommen från jobbet, första jobbdagen denna vecka, lika tungt som vanligt.... om inte värre när helgen var 4 dagar ist för 2! :p En sjujävla huvudvärk oxå, inte heller ovanligt för att vara mig...
Ska strax sätta mig o tillverka ett pannband, fått en till beställning så det är ju kul! =) Har även fått hem fler stenar, har ju beställt ännu större än de största jag haft, hittade en annan sida än där jag brukar beställa som har större stenar! =) Dessutom mkt mer färger än den andra sidan, OCH billigare, det gör ju inte heller nåt... ;)
 
Igår red jag ju dressyrlektion för Linda Nordlund, gick riktigt bra, kändes i benen efteråt... :p sen var jag ut på en tur med Elsan, lika jäkla pigg som vanligt. Hon fyllde ju 20 i lördags (storkalas i stallet då!! :D) men till hennes sätt kan man tro hon fortfarande är 4. Lillgumman, min ögonsten! I november är det 17 år sen hon kom till mig!!! Helt sjukt längesen... minns det fan som att det var förra veckan vi hämtade henne. Då var hon alltså bara 3 o jag undrade vad tusan jag gett mig in på, hur skulle jag klara av att rida in osv... men jag har ju hört att araber är mer lättlärda än andra raser, men jag tror Elsa var ännu mer lättlärd än andra araber! Vi hjälpte varann lixom... Vi har hunnit vara med om endel genom dessa år =) Finaste lilla Elsan, måtte hon leva minst 100 år till!!! :D
 
Imorron står det hoppning på Prisses schema, Ewa ska hoppa honom efter sin lektion. Är ett tag sen hon hade tid tyvärr, han skulle behövt henne på ryggen oftare, hon är så duktig! ;) Egentligen hade jag tänkt att han skulle årsdebutera på hopptävlingen i Skellefteå 13-14 april men han har ju fått hoppa så lite sen igångsättningen så det kändes inte schysst mot honom. Tyvärr, sista inomhustävlingen för säsongen o jag hade velat se hur han skulle bete sig där, men inte mkt att göra ngt åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0