Tröttast i Bersika

OMG så jävla trött man kan va... sa till M vid 7 att jag skulle kunna gå o lägga mig då, men det tyckte inte han ;) Slog igång en film som jag har sneglat på med jäävligt trötta ögon... hade eg tänkt få ihop nåt pannband ikväll men det kändes helt otänkbart att sätta mig med det ikväll, fattar inte hur man kan va så trött =/ Hästarna hade ju vilodag idag men imorrn åker jag dit direkt efter jobbet som vanligt... slutar lite tidigare onsdagar så kommer hem i hyfsat god tid iaf. Dessutom äter jag middag hos morsan o farsan onsdagar så slipper göra middag oxå :D
Ja hade väl inte så mkt vettigt att blogga om då heller... när jag orkar o har mkt tid ska jag börja prismärka alla pannband jag gjort för det ska vara klart om jag ska iväg på nån tävling el dyl o sälja. Prisse lär ju inte tävla själv på ett tag så då kanske jag kan stå o sälja grejer istället. Åh hoppas han blir bra i ryggen snart! Ringde igår o bokade tid för att kolla deras tänder oxå, Elsa som är lite till åren har fått så dåliga tänder o måste kollas ofta då hon lätt får vassa kanter, o Prisse har jag tyckt verkat ha lite omständigt ibland när han tuggar ända sen han raspades sist så nu ska jag kolla båda.
Nåväl, får bli en tidig kväll, nu bäddar jag strax ner mig o hoppas jag får sova (inte alltid jag kan det, kanske därför jag är så trött jämt?? :p). Ikväll en bild på fina Elsan i nya pannbandet som jag fotade igår när jag ridit.... blåste ju som fan varav huvan, annars tycker jag hon är finast utan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0