Aaaaaajjj...

Min stackars gamla onda kropp!! Haha... hade inte så mkt träningsvärk på morgonen men misstänkte att det skulle komma krypandes under dagen. Mycket riktigt, det gjorde den med besked... har ont ÖVERALLT! Dessvärre även i fotjvveln som ju bråkat med mig sen jag började jogga... kände inget i den igår men däremot idag har jag riktigt ont... den tyckte nog inte om att springa omkring i skogen o på myren sådär.... skit oxå!!! Voltaren o Pronaxen igen då... hatar min fot! =( När man verkligen vill o försöker göra nåt åt kroppen så ska foten sabba allt. Får se om jag ens kan träna nåt mer i veckan för den gör riktigt ont =( När jag dessutom börjat om att jobba i veckan o har ett jobb där jag springer omkring hela tiden så blir det ju bara sämre av det. Suck
 
Tröttast även idag, gick väl bra att jobba men så fort jag stannar av, det är då jag håller på somna. Dvs i bilen... på tal om bilen, haha gjorde bort mig idag... for o tankade firmabilen o så tjorvade det med kortet. Nåväl jag tankade o körde iväg. Efter en stund ringde min chef o frågade om det var jag som tankat nyss. Joo tyckte jag.... då hade de ringt från macken o sagt att jag inte betalat... haha det var bara att vända om o gå in o betala o ursäkta sig det! Hon var då jättegullig tjejen i kassan men ändå pinsamt =//
 
Emma red ju Elsa idag så jag red bara Prisse o tur var väl det pga smärtan i kroppen. Jag tänkte att kanske skulle det kännas bättre när jag kom upp i sadeln, men inte det! :p Det blev en kort tur med Prisseman idag o som tur var var han snäll oxå =)
 
Nu sitter jag o kelar med min andra kille, bröstfixerade Homer... vi ska snart krypa ner i sängen han, jag o Agda! Gonatt! =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0