Akut läkartid

Fortfarande ont i foten så ringde vårdcentralen idag. Hon pratade först om sjukgymnast men eftersom han var fullbokad närmaste tiden så fick jag istället en akuttid hos läkare. Jag funderade lite om han var riktigt nykter faktiskt för han verkade lite mysko tyckte jag :D Han sa olika saker när jag kom o innan jag for för det första. Så hade han själv vart ut o sprungit igår o fått akut inflammation i armbågen..? :p Hursomhelst, det är ju det jag har i foten oxå. Slutade iaf med att han lindade den för att ge stöd, sen var det bara fortsätta smörja m Voltaren sa han (fast jag smort 2 veckor o det står man ska göra det max 1 vecka, sen kontakta läkare?) o käka Ipren o då kunde jag äta 5 om dagen iaf tyckte han? Jaja...
Ridit båda hästarna ikväll, Prisse såg många spöken o var riktigt svamlig... men han var lika duktig att vara lös i stallgången idag! =)
Imorgon em ska vi rida dressyr för Linda igen, blir jag, Emma, Petra o Sara denna gång. Prisse har inte åkt bort o tränat sen tidigt i våras så det kommer han säkert tycka är väldigt spännande :D Då får jag även inviga nya underlaget på VRF:s ridplan, blir kul =)
Men jisses vad fort veckorna går alltså, redan torsdag imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0