Äntligen fredag!! =)

Men så blev det då äntligen helg!! Underbart o efterlängtat...
Jobbade ju då väldigt kort dag idag eftersom jag har längre dagar än 8 timmar alla andra dagar + att jag jobbar in det som går från fredagen tidigare under veckan.... SÅ skönt! Hade endel ärenden idag oxå, bl a köpte mer Voltaren o Pronaxen till foten då... sen hem o slängde på mig bikinin, men hann bara ligga 1½ timme i solstolen innan det kom rätt mkt moln o då blev det kallt. Red båda hästarna, uteritt m Elsa o lite uteritt m Prisse som uppvärmning sen dressyr med honom. Ute i skogen var han skitkonstig o "nipprig", jag fick ta fast honom vet inte hur många ggr o snacka m honom... han ville INTE lyssna. Men i dressyren var han fin. Tränade bakdelsvändningar o galoppfattningar från skritt o han blev jättepigg!! :D
Blev grillat till middag men det blev rätt sent innan jag var färdig med hästarna. Nu sitter jag o får lite Homerkärlek här ;)
Imorgon tänkte jag rida direkt hästarna ätit frukost, är det soligt sen blir det solstolen!! :D Om inte ska jag försöka göra nån nytta... slipa o måla färdigt rumsbordet, städa o fixa inne... kanske plocka lite blåbär om jag orkar... jo så har jag köpt massa köttfärs som jag tänkte göra hamburgare av, försteker dem sedan o fryser in så har man färdigt i frysen sen =) Sen jag började göra egna hamburgare äter jag inte köpesburgare längre.... SÅ mycket godare göra själv! Mot kvällen ska vi fara ett gäng släkt o vänner o äta surströmming, morbror ville bjuda. Ska bli så trevligt! =)
 
 
Imorse innan jobbet, hehe tröttögon! Jag stiger ju upp 4:15 så...
                                                                                                  
 
Jag o Elsa före ridtur
 
 
Jag o Prisse före vår ridtur
 
 
Homerkärlek!! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0