BikiniNette

Oj nu är det en trött Nette här kan jag meddela... Gick förstås inte sådär superbra att sova inatt o sen var det ungefär så roligt att börja om att jobba igen som jag misstänkt :D Fastän det strulade med jobbnycklar o blev några extrasvängar pga det slutade jag ju tidigare än vanligt eftersom en av mina måndagskunder hade semesteruppehåll även denna vecka. Så, jag hann minsann några timmar i solstolen idag oxå! Det var ju nämligen superfint väder även idag... jag hade egentligen tänkt gå o lägga mig o sova när jag kom hem för att jag var så satans trött men när vädret blev som det blev var jag ju tvungen sola ist! :D Sen var jag ut o red Elsa en sväng o så en dusch o lite Homergos på det, det var min dag o kväll! Känner nämligen att jag MÅSTE göra tidig kväll ikväll... vet att jag säger det ofta men nu verkligen måste jag om jag ska palla jobba imorgon, sen rida o sen börjar ju detdär Army Fitness imorgon... jisses hur det då ska gå =/
Jaja fixa lite grejer nu o sen göra mig klar för kvällen känns som det enda rätta.... nattinatti, puss! :D
 
BikiniNette
 
FinElsa
 
Lillelille Homer =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0