Fullspäckad helg =)

Jomensåatt... då var det snart helg igen!! Nice...
Gått bra jobba idag, jag är som så glad o uppåt sen jag bestämde mig för att göra en sak jag gått o velat i flera flera år, nu kommer det att bli av! Om 2 veckor tar jag första steget.... spännande! ;)
Har klippt mig idag, väldigt behövligt, usch så slitet hår jag har. Borde egentligen klippa av mig allt men det kan jag inte! :D Men alla år jag har färgat, fönat o plattat håret sliter ju massor... får väl se om det trillar av en vacker dag! =/
 
Har ju då ridit sen oxå, blev tyvärr ingen dressyrträning för Linda, hon skrev igårkväll att hon gjort sig illa o blev sjukskriven stackarn. Det var ändå meningen Emma skulle rida Elsa idag men då blev hon sjuk o febrig inatt så det kunde hon inte heller. Imorgon tror jag då det får bli dressyr för mig med båda hästarna iaf.
 
Sen blir det en riktigt trevlig helg, rätt fullspäckad faktiskt. Ska till kusin Jeanette imorronkväll o umgås o ha trevligt. På lördag ska jag slipa o måla klart bordet, ja jag VET har sagt flera veckor nu att jag "borde" göra klart det men det har lixom kommit annat emellan... men nu SKA jag göra det, så det hinner torka ordentligt innan jag ska flytta nästa helg. Sen ska ju båda hästarna motioneras, ev att jag tömkör Prisseman det var ett tag sen... sen har jag två dejter faktiskt, ska först träffa min kompis Sandra som jag inte träffat på evigheter, nu ikväll när vi pratade så visste hon inte ens att jag o exet separerat o det är ju snart 4 månader sen :D Efter det har jag en dejt med A igen, vi pratade om att gå ut o käka o så...
Söndag har vi arbetsdag på ryttarföreningen, får se hur många timmar jag blir där. Beroende på vädret förstås, regnar det blir det nog inte så mkt av det. Sen ska jag förstås rida oxå o förbereda mig (gruva haha) för en ny arbetsvecka... hatar söndagar! :p
Haha förresten jag är jävlat sämst på att komma ihåg att tanka bilen, typ varenda gång det varit dags tanka nu senaste månaderna så har jag glömt bort det o farit hem utan att ha tankat.. o jag bor ju några mil från stan för tillfället så ibland är det spännande :p Som tur var har farsan alltid en "extradunk" jag kan låna när det kniper men jag blir så irriterad, hur svårt kan det vara att komma ihåg?? :p Senast nu idag glömde jag förstås o jag tvivlar starkt att jag tar mig in till stan på det jag har kvar...
Nåja, trevlig kväll alla glada! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0