Fystestet o ingen lägenhet ännu...

Jamen då blev det ännu en nästan sömnlös natt, hade mycket grubblerier o planer i huvudet inatt! ;) 1½ timmes sömn blev det nog, nåt sånt.. o när jag väl sov drömde jag massa konstigheter! Haha jaja..
Lite ärenden efter jobbet, var bl a o handlade o träffade på Ann, blev ett långt samtal därinne på affären om div saker :D o sen hann jag vila en sväng (skippade middagen för att vila istället) innan det var dags för fystestet. Regnade o mullrade så man hade nästan lust att skippa det, men vafan man är ju inte gjord av socker... ;p men killarna tyckte tydligen att de var det för ingen av dem var där, men alla tjejer! We go girls!! ;) Men vi hade faktiskt så tur att regnet slutade ungefär samtidigt som vi började värma upp o sen kom solen fram o det blev riktigt fint. Jag kunde ju då inte springa idag heller för foten, jag gick ist när de andra sprang, men alla andra övningar gjorde jag o jag blev faktiskt rent imponerad av mig själv i vissa, o den sista var jag t o m bäst av alla, fastän endel är där nu för 4:e säsongen ;D Men det lär kännas imorron... men det är ju det som är meningen, man tränar ju för att det ska ge resultat! =)
 
Messade tjejen jag ska ta lägenheten av oxå idag o frågade när de tänkt lämna nycklarna, men precis som jag trodde kommer de inte lämna dem förrän nästa fredag fast de inte bor där nu. Så ingen flytt denna helg heller...
Och imorgon måste jag ringa om min fot o fråga vad fasen jag ska göra. Tyckte ju det var bättre i helgen när jag rörde mindre på mig men får väl höra vad de säger. Sen ska jag kolla upp endel andra grejor oxå imorgon, spännande värre :D
 
På jobb..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0