Fystestet??

Nej inatt blev det inte mkt sömn... hade jättetrevligt igårkväll med släkt o vänner, dessutom nykter o skötsam o kom inte ens hem sent eller nåt men blev uppe toklänge o sen gick det då inte ens sova. Tror jag sovit runt en timme sammanlagt eller nåt... blir tokig när det är sådär!
Har iaf vart fint väder idag oxå, växlande molnighet o inte så jättevarmt men det är ju ändå snart mitten av augusti o jag bor ju där jag bor :p Blev väldigt depp ändå när jag började se gula löv lite här o där, inte många men de finns där... fan hösten kommer smygandes!! Vill inte! =( Älskar sommar o sol... Nej men det är bara att inse att igår var nog min sista bikinidag detta år...
Red Elsa på förmiddagen, en mystur som vanligt ;D Sen en snabb lunch o duscha av sig lite hästlukt innan det var dags att bege sig till fystestet för Army fitnessträningen... hon hade mailat att vi skulle ses kl 13, o jag mailade att jag tänkte komma fastän jag inte kunde springa pga foten men ville göra allt det andra. Så taggad körde jag dit men där var inte en själ... inte ens tränaren syntes till? Jag väntade en kvart sen körde jag hem igen, tränade hemma med gummibanden istället o jag kan lova att det var oxå jobbigt, svetten droppade från mig :D Hursomhelst mailade tränaren sedan om att ingen hade vart där kl 11... hon skrev alltså fel tid förut.
Men det var alltså bara jag som hade tänkt göra detdär testet eftersom jag var ensam där kl 13, alla andra fick ju samma mail om tiden? Dåligt tycker jag... jag ville absolut göra det! Iaf så bad hon så mkt om ursäkt när jag sa till henne att hon skrivit kl 13 o sa jag skulle få kompensation för det. Men som sagt, hade vart kul att göra tester tycker jag =/ Iaf, en dusch igen efter gummibandsträningen o sen iväg till kusin Jeanette som ville bjuda mig på middag, hon gjorde en jättesmarrig paj med tillhörande surr, alltid lika trevligt!! =)
 
Jag o Elsa i stallet
 
 
Mys med Homer ;)
 
 
Taggad för träning
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0