Glömsk!!

Oj vilken dålig matte jag är....
Låg o tänkte igår att jag har fasen glömt bort Prisses födelsedag... det är TRE VECKOR SEN han fyllde 8 år killen!! Pinsamt... hur kan man glömma sin hästs födelsedag bara sådär? :D Är ju inte så vanligt att hästar är födda så sent på året men han är ju importerad från Lettland o de har nog en helt annan hästhållning där! :p
Jaja... fortfarande sjuk, febern har gått ner något, är väl av alla piller jag knaprar men inte hjälper de då mot huvudvärken =/ En bra sak iofs är ju att jag nu får vila min inflammerade fot när jag mest bara ligger... får väl hoppas att den blir bra nu då!! Kunde förstås inte fara på fitnessträningen ikväll heller men det hade jag ändå bestämt mig för att hoppa över denna vecka just för att vila foten.
Ja så spännande är mitt liv just nu. Ser fram emot att få flytta till lägenheten till helgen, hoppas man är pigg o fräsch då bara! :D
 
Tror inte nån vill se hur jag ser ut nu sjuk o jävlig, så letade upp en gammal bild på mig ;) Även en på Prisseman som ursäkt för hans bortglömda födelsedag! ;)  Puss / Nette
 
 
Prisse för 3 år sen, hans första sommar här. Så mörk han var då! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0