Homergos

Jamen så var det måndag igen. O jag har haft ännu en i stort sett sömnlös natt, suck. Gick ändå bra att jobba men hade huvudvärk när jag kom hem, o trött förstås... blev 2 treo o ryggläge ca en timme innan jag for ut o red hästarna. Blev uteritt + lite dressyr med den grå o dressyr med den bruna. Riktigt nöjd med båda två faktiskt. Sen naturligtvis en kelstund med Homer som saknar matte så mkt på dagarna.
Chefen ringde o sa han skulle till Piteå imorgon o ville träffa mig. Hoppsan tänkte jag, vad är det nu då, vad har jag gjort? Haha ja det får jag väl höra då... frågade en kollega om han ringt henne oxå men det hade han inte, då blir man ju ännu mer fundersam. Varför bara mig? Han har då aldrig velat träffa mig sådär tidigare. Jaja det är väl bara vänta o se vad han vill..
Nej hopp i duschen nu o sen lite mera Homergos. Puss! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0