Hon gjorde en fuling...

Skickade sms idag till tjejen som sitter o håller på mina lägenhetsnycklar. Jag skrev att jag bara ville kolla så att hon lämnade in dem idag. "Nej det kommer jag inte att göra" skrev hon tillbaka... men att det gick bra att hämta en nyckel imorgon så skulle hon lämna in resten på måndag. Hon VET alltså att hon, idiotiskt nog, får behålla dem till måndag om hon vill o såhär gör hon ju enbart för att jag ska hinna flytta in under helgen för de kan ju inte besiktiga den förrän måndag nu, för hon tänker väl att jag inte ska kunna klaga på deras städning så lätt då?? Har ju nämligen räknat med att det kommer vara superdåligt städat, så skitigt som det var när jag kollade på lägenheten. Men jag får väl fota o försöka bevisa den vägen hur det såg ut när jag fick den...
Men sen var det ju osett oxå att jag verkligen får en nyckel imorron, jag tror det när jag håller den i handen säger jag bara. Skulle ju inte förvåna mig om hon helt plötsligt inte går att få tag på imorron.
 
Nåja. Emma red Elsa idag o jag tömkörde en busig Prisse. Om han var busig efter att ha fått vila några dagar eller för att jag tog fram EN cavalettibom o lade upp på "sockerbitar" vet jag inte... han brukar ju bli busig när jag tar fram sånt men jag brukar ju ha fler, nu hade jag bara en :D Jaja, räknar inte med att hinna rida ngt i helgen har så sjukt mycket att göra så han lär ju vara tokig till veckan! Emma ville rida Elsa hela helgen så hon får då motion iaf =)
 
Mina underbara djur!! <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0