Jag har syndat...

Hann inte med något bloggande igår :D Det blev ju då att rida dressyrlektion i spöregn, Linda kom hem till oss istället för att vi skulle åka till ryttarföreningen eftersom det bara blev jag o Emma som skulle rida denna gång (hon på min Elsa o jag Prisse då). Hon var här rätt tidigt oxå så vi red samtidigt istället, vanligtvis rider vi en o en. Hursomhelst, jag fick inte alls nåt skäll som jag hade trott jag skulle få, Linda tyckte det såg hyfsat bra ut faktiskt! Kul =) Prisse hade stundtals problem med koncentrationen då Elsa var med, han lekte hingst igår, han gör det ibland o ska vara "vaktande" mot henne. Men det är bra träning! =) Det är ju ett av hans problem nämligen, att han har svårt koncentrera sig på det han ska...
Sen vet jag inte riktigt vad jag pysslade med hela dagen. Duschade o färgade håret o satt vid datorn typ... på eftermiddan drog jag ju då iväg till Luleå o köpte mer träningskläder o hälsade på Krister, kollade lite film o surrade. O käkade godis faktiskt, jag syndade!!! =/  Hehe jag skrev ju att jag köpte en present till honom när jag var in på Lustgården, det var en klubba i form av en tjej... hans fru är nämligen bortrest för tillfället, hon är o hälsar på släktingar, så jag tänkte han kanske ville ha nåt att slicka på när hon var borta... ;)
For hem relativt tidigt, fick massa sms av en kompis som ville jag skulle följa med ut men jag hade ingen vidare lust eller ork... tyckte klockan blev för mkt för det oxå. Däremot tänkte jag svänga förbi Anne på hemvägen men inte var hon hemma förstås. Så det blev mysa i soffan med gosbollen Homer sen =)
Har sovit jättedåligt inatt igen o steg upp tidigt men inte fått så mkt nytta gjord ändå. Ridit o tränat lite... Städat lite så inte katterna ska bli uppätna av dammråttorna... trött Nette. Tänkte ju slipa o måla klart bordet idag men det får nog bli lite senare. Om jag inte far o hälsar på kusin... jag får se :D
Ny jobbvecka imorgon, känns ju grymt tungt... ska ju även träffa chefen imorgon igen o prata allvar ;)
Nåväl, ha en trevlig kväll alla bloggföljare! Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0