Långsint bitch

Vilken härlig helg dethär blev oxå!! =) Toppenväder med så nöta bikini har man fått göra, yeeeey :D
Igårmorse var jag ut o sprang men oj vad tungt det gick... orkar mindre o mindre =( Nåja sen red jag ju då o som vanligt gick några km. Ringde o surrade lite m kusin men se då fick jag skäll minsann! :p Nämnde att det går så jäkla tungt att springa o då menade hon att jag tränar alldeles för mkt, att det är därför jag inte har nån ork... att både springa, rida o gå som jag gör blir för mkt helt enkelt. Men jag tycker att jag äter så jvvla mkt, tänker typ bara på mat o även fastän jag då försöker äta mest nyttigt så tänker jag ju att jag måste motionera mera för att jag äter så mkt... som sagt min kusin var inte så glad på mig o sa att jag måste lugna ner mig. Hrm...
 
Ja sen fick jag som sagt tillbringa några timmar i bikinin oxå, love it!! =) Sen började jag fundera varför det börjar rycka i vindrickararmen så fort solen tittar fram... är som att de hör ihop de 2 sakerna... så det blev till att gå ut på Sjöbodan på kvällen med Ann o Jari. Tillbringade dock största delen av kvällen m Fredde o hade riktigt skoj, dansade o sånt =) Fast där vid stängningsdags satt jag o snackade med några killar o då kom en tjej fram o började diskutera med mig... vi hade tydligen bråkat en gång för sådär 20 (ja TJUGO!!!!) år sen o jag tyckte lixom att varför inte glömma o gå vidare bara? Men nej det tyckte inte hon. O jag trodde att jag var långsint, haha...
Hon sa förstås oxå att det bara hade varit JAG som bråkade, HON hade förstås absolut inte gjort nåt men hon hade släpat ut mig i håret för att jag var så dum... ;) haha nåja. Jag är van att tjejer inte gillar mig...
 
Även idag har det ju vart toppenväder så det blev solstolen även idag, tills strax efter 5 då kom Emma för att vi skulle ut o rida. 2½ timme var vi ute m pållarna, o som vanligt hoppade jag av o gick sista kilometrarna (ja idag har jag ju inte sprungit nåt så tyckte att jag faktiskt fick gå då ikväll! :p)  Blev riktigt sugen på att fara o ta ett kvällsdopp faktiskt men innan vi var hemma o hästarna var nattade kände jag att jag inte orkade... (jag gillar egentligen inte att bada, vet inte varför jag blev sugen just ikväll) nu är jag ju mest deppad över att det är JOBB imorgon, hemska tanke! Vill inte.... :´(
 
Hursomhelst har det alltså varit en riktigt härlig helg, men nu tillbara till verkligheten... o klockan ringer 4.15 igen. Inte för att jag lär kunna sova nåt inatt av ångesten, suck
 
 
Idag bjuder jag faktiskt på en bild från EFTER gårdagens lilla löprunda, en väldigt svettig o slutkörd Nette :D
 
Elsamys
 
Sooooola
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0