Nette + (F)Army Fitness = sant!

Jo... jag skrev ju igårkväll att jag skulle fundera på att anmäla mig dit... jag funderade väl 1 minut, sen anmälde jag mig! :D haha shit få se om man kommer levande ur detta eller... ;) Nej men tänkte att det kan säkert vara kul. Funderar bara vad jag ska ha på mig... kanske måste köpa nå nya kläder... :p
Idag har jag då inte gjort just så mkt mer än motionerat!! Var ut o sprang på morgonen, sen red jag 75 min o sen hoppade jag av o gick 55 min med Elsa... (träffade på söta Stenvallschaufförer idag med ;)) sen en dusch o fräscha upp sig lite, sen hann jag med en 90 min promenad ikväll innan ryttarföreningsmötet :D Men satan i gatan vad myggigt det var ikväll, det finns knappt nåt kvar av mig för de har jvvlar ätit upp mig.... tydligen är jag väldigt god! =// Men nu är jag faktiskt rätt trött i benen, o kände även av KNÄT nu så nu MÅSTE jag vila imorgon! :D Ja alltså båda hästarna ska ju ridas men utöver det måste jag vila lite annars går jag väl sönder alldeles =(
Nu sitter jag o kelar m gosigaste Homer o så ska jag kolla upp mer goda recept på proteinrika smoothies. Den jag gjorde imorse var då vidrig så den kommer jag inte göra igen! O nu ringde morbror precis o ville bjuda på surströmming nästa helg, vi skulle bli ett rätt stort gäng. Ska bli trevligt! =))
 
Uppvärmning för morgonjoggingturen
 

Ute med snyggElsa =)
 

Tog nåt kort efter duschen med
 
 
Inveg nya löpartightsen ikväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0