Nytt samtal m chefen, Luleå imorgon

Så var det snart helg igen! =) Veckorna går rätt fort ändå...
Sovit hyfsat inatt oxå. Men inte tillräckligt förstås... Jobbat sen gjort endel ärenden, hem o göra käk o så ringde jag chefen ang jobbet han erbjöd mig o pratade lite mer om det. Men han ville inte prata lön o sånt på telefon så vi ska träffas på måndag igen... först då kan jag alltså bestämma mig, för jag vet inte om han är villig att ge det jag vill ha =)
 
Sen blev det en uteritt med Elsa, som för övrigt har börjat få vinterpäls redan.... fan vill inte ha höst, håll dig borta!!! =(
Hade tänkt träna m gummibanden efter jag ridit men precis när jag var klar i stallet kom kusin o behövde låna lite verktyg till att fixa några hyllor hon skulle göra lite specialgrejer med, så då letade vi fram verktyg o fixade o donade o sen var klockan så mkt när jag kom in att jag inte orkade börja träna då... sitter o kelar lite m Homer nu o skriver här, sen blir det en dusch o sängen minsann =)
Imorgon slutar jag alltså tidigt, det är ju FREDAG, tjohoo! Har en lunchdate först sen hem o rida båda hästarna. På kvällen ska jag till Luleå o min kompis Krister, ska bli så trevligt! =))
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0