Ont fortfarande

Ont idag oxå. Som f-n! Ojoj jag har ont på ställen som jag aldrig haft ont på förut... ställen där jag inte visste att man kan ha träningsvärk :D Men börjar bli ngt bättre nu ikväll känner jag iaf.
Men foten blir inte bättre... tvärtom. Måste komma ihåg att köpa mer Voltaren imorron. Får nog bli vila fram till fystestet på söndag, suck.
Hursomhelst, FREDAG imorron! Tror aldrig jag längtat så mkt till en helg... haha skämt åsido. Men första jobbveckan efter semestern är väl universums värsta?? Strulat som fan med nycklar idag oxå, lång historia som jag inte orkar dra o inte tror ni vill läsa men störigt när det jävlas sådär. Har väl iaf gått rätt bra jobba trots värken överallt. Hade massa ärenden efter jobbet oxå så jag hann inte njuta av solen nåt som jag hade inbillat mig. Min längsta jobbdag är torsdagar, o när det dessutom strulade m nycklarna o jag hade ärenden så var kl mkt när jag kom hem =/ Har därför bara gjort middag o ridit Elsa, på väg in i duschen nu men tänkte jag skulle uppdatera här före.
Fredag imorgon alltså o kort dag, yeeeey! Båda hästarna ska ridas imorgon sen vet jag inte om jag skulle farit in en sväng till Luleå igen för mer träningskläder, eller om jag rent av skulle leta i Piteå... det har ju som blivit Luleå för mig när det gäller sånt. Jaja får väl se hur jag gör. På kvällen har jag ingening planerat utan känns mest som att jag borde SOVA haha... tröttastenette.nu alltså. Lite piggare känner jag mig faktiskt ändå ikväll bara för att det är helg snart! :D
 
Det var förresten en tjej som sa idag att alla hade varit så otrevliga o snäsiga mot henne idag, jag var den enda som varit trevlig mot henne... roligt för mig iofs att höra men stackars henne! Man blir så less människor som går omkring o förstör dagar för andra bara för att de är otrevliga, om de kunde tänka lite på hur det känns för dem de möter? Hur bra känns det inte att ha gjort någon glad istället för tvärtom??
 
Nu avrundar jag för idag o hoppar in i duschen, puss på er! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0