Orka eller inte orka, det är frågan.... :D

Oj idag har jag inte gjort många knop kan jag meddela! :D Gjorde ju en massa knop igår däremot o sov som en stock inatt... men känns inte som jag sov nog länge ändå för jag är grymt trött. Red hästarna på fm, sen kan jag inte påstå att jag gjort mkt mer än duschat o gjort käk! :p Finns ju massa nytta att göra om man nu vill det men nej, ingen lust fanns till sånt. Skitväder ute förstås o jag brukar ju säga att jag är väderstyrd så det är väl en av anledningarna till att jag inte har nån större lust till nåt. Att dessutom semestern är slut är ju en annan...
 
Dessutom blev jag grymt besviken när jag ringde min blivande hyresvärd idag... Jag ska ju ta lgh den 1/9. När jag kollade på den sa tjejen som bodde där att de skulle stå för en omslipning+lackning av v-rumsgolvet samt målning av badrumsväggarna. Hon frågade oxå om jag ville ha lgh tidigare eftersom de skulle flytta tidigare. Jag valde dock att inte ta den förrän 1/9 eftersom jag behövde spara pengar till möbler osv. Jag ANTOG iaf att renoveringen skulle göras INNAN jag flyttade dit, spec eftersom den antagligen står tom nu... så jag ringde idag o skulle kolla så att det var gjort + städat innan jag ska ta den. Sura otrevliga kvinnan jag pratade med idiotförklarade mig o sa att naturligtvis ska det göras EFTER att jag flyttat in. Jag undrade varför jag ska stå o betala full hyra för nåt som de tidigare hyresgästerna förstört, o hur kul är det ens att bo där när de ska slipa o lacka o måla osv... dessutom kan jag ju omöjligen ha katterna där medans de håller på!!! SÅ JÄVLA LESS JAG BLIR!!!!!! Ska iaf ringa o kolla m tjejen som bodde där när de kan tänka sig att lämna ifrån sig nycklarna så att de möjligtvis ska kunna börja tidigare... men det kan ju mkt väl hända att hon är sur för att jag inte tog den tidigare. Suck, jag blir så less, ingenting ska då få gå smärtfritt o som jag vill...
 
Ja, o ändå ligger jag här o är uttråkad nu, fast jag inte har nån lust eller ork att göra nåt? Hallå, knäpp jag vet.
Nåja, ska fortsätta klura på om jag orkar göra nåt eller inte. Om inte får jag väl göra en tidig kväll ikväll så jag är pigg o glad o utvilad tills imorron! ;) Ut o springa på morgonen, rida o sen... hm inget bestämt... helgen är helt öppen för förslag! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0