Spaghettiarmar o möte med chefen

Jomenjustdet, ännu en så gott som sömnlös natt blev det... börjar va rätt trött nu i både ögon o kropp (kroppen har nog mer med träningen att göra men! :D)
Gått bra att jobba... så länge jag håller igång känner jag ju inte riktigt hur trött jag är o eftersom jag aldrig sätter mig ner under dagarna (annat än i bilen mellan kunderna) går det ju rätt bra. Men hoppas på sömn inatt, skulle verkligen verkligen behöva det =/
Ja o så ringde ju då chefen o ville möta upp med mig när jag var hos dagens sista kund så han kom dit o ja, det var erbjudande om befordran det handlade om säger jag kort o gott... Jag sa att jag ville fundera på saken men jag måste väl nästan :D Ska kolla vad det rör sig om för löneökning o så...
Kom hem så sent pga vårt möte så efter att ha gjort laxmiddag hann jag inte vila nåt innan kvällens AF-träning som jag hoppats på, men det gick ju ändå. Spaghettiarmar har jag kan jag ju säga, får se om jag orkar skura några golv resten av veckan :p Jag hade träningsvärk i magen tills i söndags från förra tisdagen, o en annan tjej som är med hade fortfarande så mkt träningsvärk i magen att hon inte kunde göra så mkt övningar idag :D
Jag frågade även om gympingen hon brukar ha Nina, för jag funderade på att börja där oxå men var lite osäker om jag skulle ha tid binda upp mig där oxå med tanke på jobbet o hästarna o att jag även vill ut o springa, men gympingen börjar inte förrän när denna AF-träning är slut i oktober, så då var det ju enkelt beslut att då börjar jag där sen =)
Och eftersom det inte blev nån fysträning i söndags då det bara var jag som for dit o hon dessutom skrev fel tid frågade hon om vi ville göra det på söndag men då var det ingen som kunde heller så vi ska köra det på tisdag istället för träningen då, blir det ngn tid över kör vi lite träning i slutet. Men testet är ju träning det med.. men jag hoppas iaf att jag är så pass bra i foten att jag kan springa då =)
 
Iväg till träningen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0