Suck, suck o suck...

Känns som att inget vill gå min väg just nu!!
Har iofs blivit feberfri idag men tänker ändå inte jobba imorgon eftersom jag haft feber hela veckan (o har så stressigt jobb, är ju en annan sak om man har stillasittande jobb men), o har FORTFARANDE huvudvärk oxå?!! Inte lika grym som i början av veckan men den vill inte gå över helt enkelt... Suck. Ja o så eftersom jag nu vilat foten så mkt senaste dagarna o knappt gått på den alls så inbillade jag mig ju att den skulle bli bra, o den HAR känts bättre oxå, men idag har jag helt plötsligt riktigt ont igen??? Jag fattar inte varför, jag har ju inte ens gjort nåt? =( Suck igen då...
Så skulle hovslagaren komma ikväll o Prisse behövde nya bakskor vilket jag missat att köpa, de är så blankslitna att det "släpper" för honom hela tiden när jag rider. Min hovslagare säljer inte skor men jag brukar köpa av Niklas så jag ringde dit, jo han bad mig komma klockan 5. For dit men ingen hemma, jag ringde även men inget svar.... bara fara hem det då o han var tvungen behålla de gamla slitna skorna alltså, få se hur det går rida nu då... Suck igen!! Min hovis sa dock att om det inte alls funkade skulle jag bara ringa så skulle han komma förbi o slå på nya, som jag då alltså måste komma ihåg att köpa oxå ;p
Ja, o så till det värsta! Ringde blivande hyresvärden o skulle bara kolla om dem som haft min lgh lämnat in nycklarna ännu, men nej det har de inte... fastän de inte ens bott där på 3 månader!! O det absolut värsta är att tydligen har de TILL MÅNDAG på sig att lämna in dem???? Jag tycker det är helt sjukt eftersom det är den 2:a då, men sådana är reglerna?! Den första vardagen efter den sista i månaden. O eftersom de tydligen vill jävlas med mig så... ja vet de om att de inte måste lämna dem förrän måndag så kommer de ju inte göra det heller. Så det är inte ens säkert att jag får flytta denna helg..... skitkul? Not :´( Så håll tummarna alla söta att de iaf lämnar in dem imorgon så jag får flytta i helgen!!!
 
Hörru va gör du med mina fötter?? undrar Prisse
 
 
Hungrig Elsa säger HIT MED KVÄLLSKÄKET!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0