Thai Garden, ridning, träning... inget Luleå

Så blev det då till sist helg! =) Hade ju som sagt väldigt kort dag sen en trevlig lunchdejt på Thai Garden.
Lite ärenden förstås som vanligt sen hem o rida pållarna. Uteritt med båda, Prisse var väldigt "dragig" o okoncentrerad från början men bättrade sig sen. Känns som att det är väldigt välbehövligt med dendär dressyrlektionen imorgon! :D Oj vad jag kommer att få skäll av Linda tror jag ;)
 
Tränade med gummiband efter ridningen, ja jag VET att det låter töntigt men för en tämligen otränad vekling som mig är det faktiskt riktigt jäkla jobbigt :D Var egentligen meningen jag skulle till kompisen i Luleå ikväll ju men kände att jag var på tok för trött för att köra dit, jag blir ju aldrig så trött som i bilen så risken var väldigt stor att jag skulle somnat... höll på somna när jag red Elsa oxå haha. Så vi bestämde att det får bli imorgon istället. Jag skulle även behöva in o köpa lite mer träningskläder (mer passande Armyträningen, vill inte förstöra löparkläderna där) så det får bli på em innan de stänger så far jag till Krister i samma veva. Haha jag köpte en present till honom idag, jag var in på Lustgården o såg en rolig grej. Hade tänkt fota den men hon slog in den så fint så jag får väl fota den när han öppnat den! :p
 
 
 
Gummibandsträning i boken :D (fast jag har en skiva jag tränar till)
 
Slänger in en bild på pärlan oxå ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0