Träningsvärk?

Oj vad veckan gått fort ändå! Redan onsdagkväll, snart helg! =)
Inatt har jag faktiskt sovit, om än 4 timmar inte är tillräckligt direkt efter 3 nästintill helt sömnlösa nätter, så rätt trött Nette idag med... Egentligen hade jag tänkt på hästloppis ikväll (sälja) men jag gillade inte upplägget så jag for aldrig... vi hade ju en i våras o jag sålde riktigt bra men nu skulle det vara en bakluckeloppis vilket jag inte gillade, + en onsdagkväll? Jag var osäker om det alls skulle komma några folk för att handla så det fick vara. Skulle inte hunnit rida heller om jag farit dit o de vilade ju båda två igår.
Trött som jag var efter jobbet blev det lite mys under en filt när jag kom hem o sen dressyr med Prisseman efter uppvärmning i skogen. Han var riktigt fin, jag var jättenöjd men blir nog sågad av Linda på lördag :D Då är det nämligen dags att dressyrträna för henne igen, har inte ridit för henne sen tidigt i våras o hon brukar såga mig när det varit så långa uppehåll, även fast jag är nöjd o tycker allt är bra så ser ju hon en jäkla massa fel! :D Även Emma ska rida Elsa för henne, behövligt för dem med =)
Jag har förresten inte så mkt träningsvärk denna gång efter träningen igår, känns mest i triceps, lite i biceps, övre magmusklerna o midjan... annars är det lugnt! Får nog köra hårdare nästa gång ;) Har ju som sagt fystestet då som inte blev av i söndags. Nu ska det mysas med kissarna och sen försöka komma i säng i någotsånär rimlig tid... uppstigning 4:15 som vanligt =/ Puss!
 
Mys
 
Jag o Prisseman
 
 
Hungriga hästar väntar på kvällsmaten =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0