Tröttsöndag

Ja så då var den helgen över o oj vilket sommarväder! Minst lika varmt idag men tyvärr kunde jag inte tillbringa denna dag heller i bikinin..
Hade riktigt skoj igår, blev rätt mkt vinintagande för mig dock så idag har jag vart trött! ;) Har vart med Anki på stan o suttit o pratat i flera timmar ute i det underbara vädret =) Inte mindre än 3 glassar köpte jag idag! :D
Sen jag kom hem har jag absolut inte gjort nånting... var hur trött som helst, lite sliten idag så gick o lade mig o vilade... gammelkroppen orkar inte sånadär kvällar ;p Hästarna fick alltså en vilodag oxå. Ikväll har jag vart ut o målat andra varvet på bordet iaf, så mkt mer lär inte hända ikväll.
Känner mig lite hängig, vet inte om det bara är från gårkvällen eller om jag håller på att bli sjuk. Lite ont i halsen oxå så får väl se om det är nån förkylning på g eller nåt.
Näväl, nu kräver Homer o Agda lite uppmärksamhet från sin matte. Puss o hej!
 
 
 
VackerAgda
 
Trött Homer (som vanligt =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0