Yes jag överlevde

...mitt första (F)army fitnesspass!! :D haha måste ju erkänna att det känns i kroppen men jag är ändå pigg o glad, såhär efter en välbehövd skön dusch! =)
På söndag ska vi köra fystest o även ett efter alla 9 träningspass så får man jämföra resultaten o förhoppningsvis har man förbättrat sig massvis då.. ;)
Har ju då även jobbat idag, gick väl bra men jag trodde inte det var sant när klockan ringde imorse.... shit alltså. Så idag efter jobbet gjorde jag bara middag sen var jag tvungen lägga mig o vila för att orka med kvällen :p hade egentligen tänkt rida Prisse idag men tänkte att han får vila idag ist när jag var så jäkla trött o hade träningen oxå, så rider jag imorrn istället... Emma messade o ville rida Elsa imorgon.
Ja annars vet jag inte om jag hade så mkt mer att skriva om idag... jo min sista kund för idag har skaffat 2 små skitsöta Bichon Frise´valpar i sommar så nu fick jag ju se dem... fy fasen så små o söta! =) Fotade en av dem... han hade ju valt väldigt skön sovplats hehe
 
Off to work... pigg o glad Nette!! eller nåt... :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0