Jul

Nu var det längesen!! :D Haha jaa, vad har hänt... jag har har hunnit ligga sjuk i en vecka o så har jag ju satt igång kusarna... bara promenader o tömkörning än så länge, tänkte rida Elsa en sväng idag men jag var så bakis så det blev inget av det :p O Prisse är rätt busig kan jag ju säga... mkt spring i benen där!
Har varit o lämnat kissarna hos mor o far ikväll för imorgon åker jag o Robban norrut till hans släkt o hälsar på några dagar.
Julafton spenderade vi hos min syster o det var väldigt trevligt, sen myste vi bara på här hemma. Av Robban fick jag en plattTV (!!) o en skitsnygg tröja, idag kom han dessutom hem med en skitsnygg klänning åt mig med tillhörande tunn kofta. Så, nu har jag slängt ut min tjockTV haha :D Igår drack vi vin o åt salta kex o ost o vindruvor med Marlene o Erik, därav min "magsjuka" idag... lite för mkt vin kanske...
Jo så har jag köpt en jättesnygg tavla o satt ovanför sängen, passade superbra tyckte jag =) Ja o så var vi iväg till Boden i söndags där Robban köpte sig en bil =)
 
Jag o Elsa =)

Jag o Prisse =)
 
Nya tavlan
 
Julafton hos syster
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0