Skellefteå

Vilken underbar helg jag haft! =) Borsett från att hästarna ju fortfarande är dåliga då så har allt vart toppen =)
 
Kortdag fredag o sen hem o städa o julpynta. Sen till mor o far o gjorde middag åt dem, haha en liten miss bara... jag skulle göra vitlöksspäckad fläskfile´ potatisgratäng m div tillbehör o så gorgonzolasås, var grymt sugen på det. Men när jag skulle göra såsen hade jag glömt osten hemma... =/ så fick göra en brunsås av stekskyn istället, visst blev det gott men det var ju inte det jag hade tänkt :p Nåja, var då i stallet sen oxå o fixade med hästarna, sen hade jag o Robban en mysig filmkväll =)
Lördag var vi på stan på förmiddagen, sen diverse fix hemma, sen for vi o fikade hos mina föräldrar o jag grejade med hästarna oxå. På kvällen bjöd Robban mig på restaurang, smarrigt o mysigt värre =) Kvällen avslutades med fest hos honom i trevligt sällskap. Söndag var jag rätt pigg ändå o vi gick o handlade så lagade han jättegod lunch =) En liten promenad sen på eftermiddagen annars ägnades hela dagen åt mys o filmtittande. 
Jobbveckan började med övertid för mig idag o även imorgon kan det nog bli lite extra tror jag... sen ännu ett veterinärbesök.
Ser fram emot fredagen när Robban ska ta med mig på sin firmafest, sen sover vi på hotell i Skellefteå. Kul =))
 
Hann med lite Homergos på lunchen =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0