2 rekord, sol, semester, bikini =)

Oj vilken härlig dag! Äntligen fick vi lite sommar här oxå ;)
 
Råkades bli uppe till runt 2 igår iaf... jag som tänkte lägga mig tidigt. Så det kan gå! :D Steg iaf upp tidigt o for ut på en morgonjoggingtur. Slog "hastighetsrekord", hade en bra mkt snabbare kilometertid än tidigare... men fyy fasen vad det gick tungt!!! Världens motvind oxå... ja för som vanligt stormade det ju. Nåja, bra jobbat ändå alltså men tror mitt flåsande hördes ett par mil... :D Drack en supergod smoothie när jag kom hem, sen ut på ridtur med Elsa. Vi for "Sundetrundan" idag oxå, o for förbi Dourina idag med o denna gång var hon hemma. Hennes flicka hade en kompis på besök oxå + att grannarnas barn kom o ville klappa =)   o  Elsa fick morötter oxå så hon tyckte det var väldigt trevligt där ;D  Ja o jag hade fältsitsträning idag oxå (undrar om det är från det jag haft sån jvvla träningsvärk i låren senaste dagarna?) + hoppade av o gick sista kilometrarna som vanligt.
När vi kom tbax slängde jag på mig bikinin o drog fram solstolen... men det blåste ju alltså så jag körde fram bilen till uthusväggen så jag fick lä från dem o låg där i flera timmar, så lite färg har jag allt fått!! (mest bättrat på de sabla fräknarna förstås men,men) :D Hoppashoppashoppas på sol imorron oxå så jag får pressa mera... love it!! Idag är lixom första semesterdagen som känts som sommar o riktigt semester; får man inte sola räknas det lixom inte... :p Så min högsta önskan just nu är alltså strålande sol nu i 2 veckor, o ingen blåst förstås! ;D
 
Kom även på att jag skulle grilla imorgon o hade ingen grillolja, man vill ju fixa iordning iaf dagen innan så det får ligga o ta smak... så det var bara fara upp till affären o handla, efter en väldigt välbehövlig dusch... :D
Imorgon ska båda kusarna ridas, gör bort det på fm tänkte jag.... måste även in till stan o hämta ut ett paket från Gymgrossisten som jag fick sms om idag att det kommit! :D o handla lite mer till grillningen... men är det bra väder får stadsbesöket vänta så länge som möjligt för då ska jag pressa i solen!
 
Jojustdetja... det andra rekordet jag skrev om var bloggbesökare igår... lade till 56 besökare till på gamla besöksrekordet, hehe inte illa ;p
 
 
 
Uppvärmning till jogging
 
 
Jag o Elsa innan ridtur
 
Sooooola!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0