Äntligen mys med M, o personbästa igen! =)

Nu har Nette trötta ben =) Men det är ju så det ska va ;)
 
Sov faktiskt som en stock inatt, otroligt men sant! O jag minns inte när jag sov till 8 på morgonen sist, men imorse gjorde jag det! =) Sen upp som en sol, o ja solen den sken ute oxå! Lite frukost sen red jag Prisse, först uppvärming i skogen sen dressyr i paddocken o han var SÅ fin!!! Inte det minsta bökig o jobbig som han varit sen jag satte igång honom igen... det var nog för varmt för att han skulle orka tjafsa ;) Sen fick han en välförtjänt dusch eftersom han förstås var väldigt svettig, o för det tackade han mig med att sekunden efter jag släppte honom i hagen rulla sig i sanden... fiiin häst! :p
Sen ut på en mystur med lilla Elsan. Fasen så härligt det är med sommar när det verkligen ÄR sommar!! :D Nåväl, sen fick JAG en välförtjänt dusch oxå o gjorde mig lite snygg o drog till M för då hade han kommit hem från Umeå =)) Senare skulle han iväg o fixa uti båten o så o jag for hem o ut på min kvällsjoggingtur... trodde inte jag skulle palla så mkt eftersom jag hade typ nyätit o dessutom redan hade träningsvärk i benen av annan träning men jodå, jag slog personbästa igen! SÅ skönt, gick tungt i början för jag fick mjälthugg då jag åt inte så långt innan men det gick ju över o sen ville jag typ inte sluta springa ;) Inga känningar i foten heller, yeeeey!
 
Imorron ska Elsa ridas (Prisse vila) o är det finväder ska jag se till att få nån färg även på baksidan, är det mindre fint väder ska jag nog pilla lite m pannbanden o även STÄDA... jag är i stort behov av att röja upp en hel del... annars hade jag nog inga större planer. Har ju semester, då får man väl ta dagen som den kommer?? :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0