Båtmys o vinkväll

Har varit rätt fullt upp i helgen =) Igår steg jag upp tidigt, städade ut gammelOpeln eftersom M skulle hämta den senare. Fixade även lite pannband... sen for jag och M en sväng på loppis och efter det en mystur ut med båten =) Sen följde han med mig hem och hämtade Opeln då... lagomt tills jag kom hem var det dags att hämta hö, det skulle ju regna senare på kvällen så de ville förstås bala innan det. Ca 250 knippor hämtade vi så det blev min träning igår ;) Sen en dusch o så for jag till kusin Jeanette o umgicks, drack lite vin o surrade, mkt trevligt! =)
 
Imorse lyckades jag sova lite längre faktiskt... sen så var det ju soligt så jag hoppade i bikinin men var för kallt för att ligga o sola (blåste endel). Hoppade därför i ridkläderna istället men då blev det varmare minsann :p Red ut med båda hästarna, Prissen var småsvamlig för det var så mkt spännande saker att titta på men annars var han fin =)
Käkat middag på det o nu sitter jag o smälter maten innan jag ska jogga o hämta bilen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0