Bra dag! =))

Haft en riktigt bra dag idag... o en riktig latdag :p Trist väder, typ som vanligt då... gjorde lite pannband på fm annars har jag inte gjort så mkt nytta idag :D Gick förresten bra med den gröna smoothien idag oxå men som sagt, så värst gott är det ju inte =/
Varit i stan o gjort av med pengar sen, men har faktiskt tjänat pengar oxå :D Sålde mitt gamla guld, fick faktiskt över 3000 spänn för det så det får jag väl vara nöjd med... sen hämtade jag ut guldhjärtat som jag lämnade in för att få en ny ögla på det. Det skulle ju kosta 1700 sa dem men tydligen hade de sett fel så det kostade bara drygt 800! Så då var jag ju tvungen köpa ett par örhängen oxå ;p Men de var i silver så de var billiga... Råkades även komma med endel kläder idag o underkläder, o så var jag in på Scorett o surrade m Therese o köpte ett par skor av henne... :D o så målarfärgen till bordet då... skulle ju lämna tebax billaddaren tänkte jag men hittade inte kvittot just när jag skulle fara så får leta rätt på det tills imorron
Sen har jag även varit hos M =)  av honom fick jag förresten pengarna för min gammelbil som han skulle köpa, han ska nog hämta den imorron. Så jag har ändå gått + idag ;)
Imorron hoppas vi verkligen på finväder för då ska vi ut med båten o mysa, pratade om att det kanske skulle bli en sväng på loppis oxå. Sen så har jag pratat med en kvinna som var intresserad av att köpa sadeln av mig men hon var lite osäker om den skulle bli för liten så jag ska ta med den imorron när jag far in till stan så ska vi mötas upp nånstans så hon får titta på den. Hoppas HOPPAS att hon köper den!!! Håll tummarna! ;)
Skulle ju egentligen ridit oxå ikväll men kom hem så sent från M så de fick en extra vilodag istället... för de får vila imorron oxå... nåja det tycker de bara är skönt! Däremot blev det mkt sen middag ikväll så känner mig så onyttig, eventuellt att jag tar en morgonprommis imorron fast jag skulle vila... får se hur det blir. Ja o så har jag målat ett varv på bordet nu ikväll
 
Bilder: Morgonmys med Homer (o han håller tassarna där han brukar...) o på nya kjolen jag köpte häromdagen =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0