Brändast

Jisses så trött man kan va o jisses så mkt man kan bränna sig...! :p Satt uppe o jobbade hela natten, lade mig halv 5 på morgonen o steg upp halv 6 igen o fortsatte :D Åkte sen till Luleå då, stressigt blev det (skulle inte sovit dendär timmen ;)) o jag fick inte med mig någon solskyddsfaktor, o hör o häpna det har vart soligt HELA dagen... det är man ju inte riktigt van, finvädrethar ju lyst m sin frånvaro typ sen i maj! Vilket alltså resulterat att Nette ser ut som en kräfta. Snyggt som fan... eller nåt. O såhär i efterhand kan jag ju ångra att jag inte hade ett mer urringat linne :D Sista timmen var jag faktiskt tvungen ta på mig en tröja för d brände så mkt...
Nåväl. Som ju alla bloggföljare vet har jag mkt sömnproblem o detta senaste dygnet har ju varit galet med alla timmars jobb här hemma o som sagt en hel timmes sömn imorse ;) Ute hela dagen på det... så det var en död Nette som kom hem från Luleå... tryckte i mig lite käk o stöp i säng en timme. Skulle egentligen ha ridit Elsa men det var helt otänkbart. Har knappt orkat ligga i soffan o snegla på TV ens. Tröstat mig lite med att käka jordgubbarna som var tänkta till helgmyset med M. O kissarna har som vanligt överöst mig med kärlek, de är hur "mammiga" som helst o speciellt när jag vart borta mkt. Nåja, funderar seriöst på att krypa till kojs nu så blir det söndag fortare o M kommer hem!! ;) Ska rida hästarna på fm o sen kommer han hem på em så då far jag dit =)
 
Bilder på en kräfta o mysHomers vanliga avslappnade stil :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0