Fan va jag e bra!!

Efter avklarad morgonjogging o intagande av riktigt smarrig smoothie är det nu dags att fara ut o rida Elsa... blir Kastaka/Sikforsrundan idag ist när vädret är bättre! :D
Men jag kan ju säga att det är ingen lek att jogga på nysladdad väg i motvind... ;) ändå förbättrade jag min tid massor så jag är grymt nöjd över mejsjälv! =) Mötte tillochmed sladdbilen o det var ingen trafik alls på morgonen så jag hade inget bilspår alls att följa så det gick lite tungt :p
Solen skiner idag men är alltså blåsigt, hoppas att den tänkt fortsätta vara framme o att blåsten lugnar ner sig lite för när jag ridit vill jag tillbringa resten av dagen i bikini! :D
Hade ju funderat på att fara till Kalix idag o kolla rallycross men skippar det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0