Göraingentingdag

Idag blev det en verklig göraingentingdag. Hade helt enkelt ingen lust att rida eller nåt o då gör jag inte det heller, hästarna fick alltså en extra vilodag. Lite felplanerat då att det vart strömlöst i ca 1½ timme o min laptop som är gammal o trött funkar inte på batteriet den måste ha strömkabel... o naturligtvis ingen sol som vanligt så man kunde sola idag. Så lade mig i soffan o började läsa lite lektyr jag lånade av Jeanette igår ;) Nåväl, strömmen är tbax o jag börjar nu fundera om jag ska försöka få liiite nytta gjord idag... typ dammsuga o städa lite... fast hade ingen större lust med det heller o då sabbar jag ju min göraingentingdag?? :D
Nej sitta vid datorn o svamla, ligga o läsa lite bok o kela med kissarna känns som lämpliga göromål idag faktiskt! Ville eg ut o springa men MÅSTE ju vila... suck... däremot kan det hända att det blir fest ikväll, jag får väl göra lite moves på dansgolvet istället.. ;)
 
Igår red jag förresten o skulle hälsa på en tjej som bor nere i Sundet men hon var inte hemma... jobbade sista dagen igår sa hennes karl.. så jag får göra ett nytt försök en annan dag!
 
Btw så får jag ofta komplimanger för min blogg. Som sagt, jag förstår inte att folk läser ens ;) Men det är ju kul, o får även höra att det uppskattas med mkt bilder. Så jag fortsätter med det helt enkelt!
 
Lektyren jag läser ;)
 
 
 och såhär sött sällskap fick jag när jag låg o läste, hon ville nog oxå lära sig springa rätt?? :D
 
 
Var ju även till en gammal jobbarkompis (fd jobbarkompis kanske låter bättre för hon är då inte gammal, mkt yngre än mig iaf haha) igår o surrade o drack kaffe m dem, köpte av henne ett träningsset m gummiband som hon köpt men aldrig använt.... så nu tänkte jag sätta igång m det oxå, faktiskt nu på momangen när jag bloggat klart... få se hur det går ;)
 
 
Håller på o snackar med polarna om fest ikväll, jag vill som sagt ut o dansa o ha skoj... sugen som fan alltså! (danssugen då... ;)   så slänger in en bild på mej i partystass... fast ikväll kommer jag nog isf ha en ny som jag
beställt som kom igår, en rosa halterneckstop m massa glitter :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0