Grillkväll

Dags att uppdatera bloggen lite innan jag åker iväg på trevligheter =)
Kan ju säga att inatt blev det inget sova av, tror jag satt uppe för länge helt enkelt innan jag ens gick o lade mig så jag hann typ bli övertrött... för vid 2 när jag skulle försöka sova var det totalt omöjligt. Låg nån timme o försökte sova, sen pillade jag på mobilen nån timme, sen försökte jag sova igen... 5 över 5 kom kissarna o ville gosa, då tyckte de väl att matte skulle stiga upp... det tyckte inte jag... o jag kan ju oxå säga att med 6 kg Homer på bröstet går det heller inte så bra att somna =) Jaja som sagt jag kan inte bli arg på dem heller o stänga ut dem för då sitter Homer o gråter utanför dörren o klöser på den tills jag öppnar.... charmtrollet. Agda sover ju alltid oxå med mig o hon kan oxå kela sig genom halva nätterna ibland... älskar mina katter helt enkelt, väldigt mammiga är dem även när vi bott med karl i huset som blivit typ svartsjuk ;)
Nåväl, jag skulle upp före 7 o hann slumra en halvtimme innan klockan ringde faktiskt! :D Något trött då, ja... men det var bara ta sig upp o på med löparkläderna, ut för lite intervallträning... hem o dricka lite proteinsmoothie, byta om till ridkläder o så ut med Elsa. Så då blev det även 45 min ridning o sen 1 timmes promenad efter det =)
Duggregnade så smått när jag vaknade men det slutade innan jag for ut, o när jag red o gick sen så gjorde solen sitt bästa att försöka kika fram genom molnen... sjukt kvavt kan jag ju säga... inget regn sen idag heller o jag hoppas förstås på uppehåll ikväll oxå när det ska grillas.
Var tvungen lägga mig en stund på em o försöka vila lite så jag orkar va trevlig ikväll... det gick väl sådär... lite slumrade jag väl iaf. Nu måste jag snabbt iväg o handla lite, jävlar vad klockan gick fort ser jag nu... ska fixa med sallad o sånt att ha med, inte tid o sitta här mer så nu säger jag, på återseende o ha en trevlig kväll! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0