Knappt har man hunnit nyktra till...

... förrän det är dags för nästa fest!! :p Nej men det var faktiskt min ide´ att vi skulle träffas ett tjejgäng o grilla o umgås när det passade oss allihop innan jag börjar om att jobba, o detta är ju min sista semestervecka som sagt. Det blev iaf bestämt i förra veckan att vi ska göra det imorgon, men jag visste inte att alla tänkt dricka alkohol oxå, det fick jag veta nu ikväll så jag kan ju inte vara sämre, grupptrycket ni vet... ;D haha nej men då blir det visst lite drickande oxå imorgon alltså. Hoppas bara att vädret är okay så det går sitta ute o mysa på oxå... inte så skoj att grilla i spöregn precis =/
Nåja, jag försökte ta mig lite sovmorgon imorse eftersom jag ju var typ död igår efter festivalhelgen, men jag hade 2 jäääääättekelsjuka kissar som minsann inte tyckte att matte skulle få sova. Så 2 blöta nosar som trycktes i mitt ansikte hela tiden o ett gäng tassar som trampade o stampade omkring på mig i ett par timmar minst.... men de är ju så söta så man kan ju inte bli erg heller ;)
Red hästarna på fm/mitt på dagen... uteritt med båda, den grå var pigg o glad efter 2 vilodagar o jag höll på göra en vurpa från honom. Han blev rädd nåt o gjorde ett såntdär kast som han är så bra på tyvärr... helomvändning på typ 0,00003 sekunder :D Haha nej men fort går det men han har faktiskt aldrig än lyckats få av mig, bara hoppas det fortsätter så =) Elsa lika söt o snäll som vanligt... vi träffade även på de schyssta Stenvallschaufförerna idag igen, plus även schyssta sopbilsförare o vanliga bilister... vissa dagar visar faktiskt de flesta hänsyn =))
 
Ikväll blev det en 75 min promenad med Jeanette o Sjunga i Kastaka/Sikforsskogarna, imorgonbitti ska jag ut o intervallträna, få se hur det går då :D
 
 
Puss på dig Elsa!!
 
 
Prisseman
 
 
Lasses Sjunga
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0