Morgonjoggingstund...

... har guld i mund... eller nåt sånt? :D Träffade faktiskt på en annan joggare oxå på morgonen, o pratglad var hon! =) haha fåren som jag joggar förbi var oxå pratglada idag... Nåja. Nu hade det ju hunnit köra lite bilar o trycka ner gruset i alla fall så det var inte lika tungjoggat. MEN motvind på hemvägen. Detta till trots ökade jag distansen o hade samma kilometertid som i förrgår, hade hoppats på att förbättra den oxå lite men sprang ju iaf längre idag så får väl vara nöjd med det... dessvärre gör sig ju fotjäveln påmind varenda gång så jag är rädd för att jag måste ta en lite längre vila igen... VILL INTE!!! =(
Nåja. En god smoothie är oxå avnjuten, slängde i lite åkerbär oxå som jag var o plockade igår... nu ska Elsa få motion sen en dusch o så fara till M! =) Ska även förbi en gammal jobbarkompis idag...
 
Bilder; när jag for ut på joggingturen imorse, innan jag red Prisse igår o efter ridturen när jag satte mig o tog en kaffekopp kom Homer förstås o ville kelas som vanligt... :p
Blev förresten dressyr på båda hästarna igår, båda var riktigt duktiga! O hovis kom på em så nu är de finare i fötterna oxå! =) Prisse vila idag o uteritt m Elsa...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0