Nästa fest planerad?

Men gissa om jag har nå nedräkning o ångest till jobbet... usch o blääää! =/
Jaja. Hade supertrevligt igårkväll m tjejerna, tyvärr regnade det men vi stod under tak o grillade o sen satt vi ju inne resten av kvällen o myste på så det gick ju lika bra ändå =)
När jag kom hem sen möttes jag av överlyckliga katter som höll på gosa sönder mig... de är så himla söta =)
Lite trött idag så låg o drog mig typ till lunch nästan... regnigt o trist oxå så såg ingen större anledning att stiga upp tidigare :p For iväg till Luleå på eftermiddan o köpte nya sportkläder + nån mer tröja, sen var jag till Hööks o köpte en tröja där med + grejer till hästarna... sen skulle jag in till Piteå oxå o på väg dit ringde en kille jag känner o ville jag skulle komma till deras stuga o festa, han bor söderöver nu men är här denhär veckan. Men festa ikväll?? Näe har ju knappt hunnit nyktra till nu heller... men de festar väl varje kväll så jag sa att det är inte omöjligt jag kommer fredag... deppsupa över att semestern är slut ;p Asch får väl se vad jag känner för. Beror ju lite på väder o sånt.
Var iaf på bolaget o garderade mig med några flaskor så man har hemma om lusten faller på... var även förbi Ann o satt o surrade en stund. Sen på ICA o handlade, hem o göra nåt käk sen for jag ut o red Prisseman. Vädret ändrade ju förresten på em o blev riktigt soligt o fint, jag som trodde jag skulle måsta rida i regn ikväll men inte det =)) Elsa fick faktiskt vila idag, tyckte det blev så sent o de ville ha sitt kvällskäk... ska ju ändå ut m henne imorronbitti efter jag vart ut o joggat så hon klarar sig nog =)
Sen började jag även fundera idag om jag ska anmäla mig till Army Fitness i höst, lite lustigt att jag tänkte tanken just idag o ett par timmar senare fick jag mess av en tjej som vart med där som tyckte jag skulle prova eftersom jag börjat motionera o så... ska fundera lite på den iaf! :D Börjar visst redan till veckan...
 
Trevlig kväll m brudarna; Annso, Jeanette o Linda
 
Jeanette tvingade i oss Tequila oxå...
 
 
 
Goos med Agda när jag kom hem (nej jag brukar inte orka tvätta bort sminket när jag druckit! :D)
 

Jag o snygga Prisse innan kvällens ridtur =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0