Nette in bed, o helt nöjd m kvällens pass!

Kvällens joggingtur avslutad... phu vad duktig jag är ;) Tog en längre sträcka idag, lite tungt men klarade dagens mål iaf =) Däremot tycker jag att jag känner av foten litegrann igen så efter experttips av kusin borde jag nog vila 2 dagar till nästa pass... =/ Hon skrev just "Ja, nu lyder du!!" haha är nog bäst jag gör det då ;D
 
Gått riktigt bra att jobba, vart rätt fint väder oxå, faktiskt INGET REGN på 2 dagar haha... åh hoppas verkligen på finväder i helgen när vi ska ut m båten!! Jobbade även in det som går av morgondagen så imorgon jobbar jag bara ca 5½ timmar! =) O eftersom jag börjar tidigt så slutar jag vid 11... supernice! =) Kanske jag hittar på några ärenden på det då oxå hehe...
Nu avslutar jag kvällen med lite Homermys i soffan.. ska springa o ta en dusch sen göra en hyfsat tidig kväll =)
 
Var förresten tvungen lägga mig o vila lite efter jobbet då jag haft ännu en natt m väldigt lite sömn... o dagens bilder; jag när jag ska vila (Nette in bed haha)  sötaste lilla Agda när hon vilar (:D) o så brukar jag ju vanligtvis möta djur av olika slag när jag är ute o joggar, men ikväll var det något helt annat jag mötte :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0