Nya dojjs, äntligen!

Full upp här somvanligt... Direkt efter jobbet for jag till Luleå o köpte löparskor... råkades komma med en tröja o ett par skitfula shorts oxå :p För ovanlighets skull var jag INTE ens in på Hööks nåt... nu är det mig själv jag ska lägga pengar på ett tag ist för hästarna ;) For förbi Antnäs möbler på hemvägen o kikade vad de hade... hittade förstås en hallbyrå jag ville ha där :p Sen hem o käka o så ut o rida den grå... han var pigg o vaken idag :D Sen en dusch o så har jag gjort klart Chrissans sista pannband denna beställning, ska paketera ihop dem nu så jag kan skicka dem imorgon. Smort in Elsas hoppsadel som jag tänkt sälja + fotat en massa andra grejer jag tänkt sälja.. bl a ett par Ray-Ban solbrillor (nån som vill köpa så hojta till! :D Nya glas på dem eftersom jag klantade mig o tappade ner dem i stengolvet... ) de är ändå för stora till mig så
 
Ja eftersom jag nu måste vila varannan dag så jag inte får ont igen så kunde jag ju inte inviga dojjorna idag, men IMORRON minsann då ska här kutas! Hoppas det är en jäkla fart i dem haha
 
På tal om nåt annat så kunde jag faktiskt SOVA inatt, chock! ;) Däremot kom jag mig förstås i säng alldeles för sent som vanligt så var då bara ännu tröttare än vanligt imorse än jag brukar vara när jag inte kunnat sova... o eftersom jag fortfarande har en del ogjort nu innan jag kommer krypa till kojs så kommer ju klockan bli för mkt ikväll oxå! Nåja som jag brukar säga... man får väl sova i graven...
O imorgon är det redan tisdag så snart är det helg!!! (positivt tänkande av bara den nu...)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0