Nya löparkläder o gröna smoothies

Dags för en liten uppdatering kanske... slarvade ju igår ;)
Var till Luleå o gjorde av med pengar... köpte ju löparkläder, hade 14 (!!) plagg med mig i provhytten men var ju tvungen att sansa mig... 5 st fick komma med hem =) Köpte även en jättesöt kjol o en tunika (inte på sportaffären dock :D) Sen svängde jag in i Antnäs o köpte hallbyrån jag tittade på förut. Vidare till Piteå o gjorde av med mer pengar med Anki :D bl a en billaddare till mobben, batteriet håller ju jävlat åssit, den måste jag däremot lämna tbax för den passar inte i uttaget... man måste sitta o trycka ner den hela tiden om den inte ska fara upp? Kanske lite jobbigt när man kör bil då... de hade en annan modell oxå får väl hoppas den passar bättre.
Började denna morgon med en grön smoothie som jag läst ska vara så nyttigt o bra på alla sätt ( drack iofs sånt igår oxå men) inte så många som vet att morotsblasten är 7 ggr nyttigare än själva moroten??! ;p ja sådana smarriga saker är det i dessa smoothies som man ska dricka 1 liter om dagen... hrm jag hade lite problem idag kan jag säga. Få se hur länge de går ner utan att komma upp... :D
 
Nåja, sen blev det en joggingtur, jag föredrar ju att jogga på kvällarna egentligen men denna kväll ville jag tillbringa med trevligare saker ;) Sprang på bättre tid än igår iaf, o i nya kläder då... det var väl de som gjorde det! :p Lite snabb frukost på det o sen red jag Prisse, först ute i skogen o sen dressyr. I skogen var han spänd o springig men massor bättre på dressyren sen. Vi jobbade på bra båda 2 o jag var rätt slut i benen sen när jag skulle rida Elsa... tänkte först ta det lugnt med henne då mina ben var så trötta men sen kom jag på att jag skulle köra på istället o träna fältsits med henne, vilket jag då gjorde HELA tiden vi travade (väldigt trötta ben sen kan meddelas!) så nu ska jag istället vila 2-3 dagar tänkte jag då jag dessutom har lite lite känningar i fotj-veln igen...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0