Nydojjsen invigda, soffa beställd, annonser gjorda...

Phu sådärja då var kvällens joggingtur precis avklarad o nya skorna invigda! Gick lite tungt ikväll men tänkte att jag bara MÅSTE ju orka lite längre än i förrgår så det var peptalk till mig själv för hela slanten! O det gick! ;)
 
Gick bra att jobba fastän tröttmössan var på (ovanligt?), lite ärenden efter jobbet (oxå ovanligt?? :D) for bl a in på Bloms möbler o beställde en soffa =) Hem o käka middag sen var jag tvungen lägga mig o vila ett tag (lite sömn på natten som vanligt). Fixat Blocketannonser osv, kollade Hart of Dixie på tv sen ut o inviga nypjucksen som sagt! Fotat lite mer grejor jag tänkt sälja, som de flesta jag känner inom hästkretsar vet så är jag rätt schabraktokig, har ca 50 st... som jag inte behöver... o många aldrig använda heller. Så nu tänkte jag sälja bort endel av dem oxå =)
Nu blir det hopp i duschen o sen renbädda så kanske jag sover gott inatt :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0