Onsdag =)

Gokväll bloggföljare! =) Så då var vi ännu närmare helg o semester.... längtar ihjäl mig tror jag ;)
Efter jobbet... ärenden som vanligt... ;p köpte bl a en badrumsvåg, har faktiskt inte haft nån på många herrans år o har inte haft nån som helst lust att väga mig heller men nu är det ju lixom kul att se vad som händer även på vågen när man börjat röra på sig! :D
 
Ridit båda hästarna, blåste utav 17 idag så ingen av dem var speciellt roliga. Elsa blir ju som värsta sprattelgubben (sprattelgumman) o Prisse var först helt på tårna o tyckte allt var supersuperspännande (o lite farligt) o sen gick han bara på o bökade o ville bara springa enligt hans eget tycke... jag fick ta tag i honom jag vet inte hur många ggr o be honom lyssna. Sen så tyckte jag även att han "småskuttade" svårt att förklara men det var så han gjorde när han fick ont i ryggen tidigare så jag hoppas att det inte är nåt nu att han har ont igen.... vila för honom imorron så får se på fredag hur han beter sig. Hörde ju nämligen att efter att ha fått hovarna verkade för mkt som han fick kan de om man har otur få problem m kotor o rygg. Så det fattas väl bara att han ska få nåt sånt nu oxå... orkar inget mer strul med honom nu... =(
 
Ikväll skulle vi även haft möte på ryttarföreningen men det var så få som tänkte dit så det blev inställt. Men jag hade så mkt att göra ändå så jag grät inte för det... :p Hann bl a göra ett till pannband då...
 
Det brukar förresten vara en söt liten hare här på gården o skutta omkring på morgnarna så idag fotade jag den innan den hann skutta iväg :D
 
Bilder; Jag o hästarna, haren o så tänkte jag ni skulle få se hur trött Homer brukar vara på morgonen när jag stiger upp där strax efter 4... han tycker ju som helst att vi kan sova ett par timmar till, han är lite svårstartad! Haha sötkissen =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0