Redan torsdag??

Jahaja slänger in en blogguppdatering nu innan jag ska rida...
Igår var jag så jäkla duktig ;) Först joggade jag ju då som jag skrev. Sen red jag Elsa drygt 2½ timme med fältsitsträning (inte hela tiden dock!! :D) varav jag hoppade av o gick sista ca 4 kilometrarna. Hehe det stannade 2 karlar o skulle kolla till så att grejorna på bilsläpet satt som de skulle o de frågade mig om jag inte fick sitta på hästen? :D Efter ridturen kom Homer o ville kela o som vanligt hade han tassarna... där han brukar ja! :p
 
Prisse hade vilodag igår, men han gick omkull i hagen... en riktigt jävla vurpa, var ju halkigt som attan efter allt regn dagen innan o han sprang utav 17 i hagen o vips så försvann benen på honom, usch det var inget roligt att se o som han stönade när han landade o gled. Bara han inte gjorde sig illa av det =(
Ingen hovslagare än heller, han skulle ju kommit förra veckan så nu måste jag då ringa o efterlysa honom idag! Hovarna är INTE fina på nån av dem nu kan jag ju säga...
 
Nåväl. Idag har jag ju vilodag men inte från ridningen förstås. Hade planerat dressyr med båda, välbehövligt, men dessvärre har det regnat på morgonen så jag vet inte om det är för halkigt nu. Det var nog på gränsen redan innan efter allt som kom i tisdags =/ Jag får se när jag tar in dem. Annars får det väl bli uteritt med båda istället...
Annars har jag inte så mkt planer idag. Måla lite på bordet o så kommer ju M hem från Umeå så det blir nog att åka dit oxå! =)
 
Kan förresten tillägga, att jisses vad många timmar man kan lägga ner på att sitta på nätet o läsa om hur man ska äta när man tränar, vad som innehåller vad o olika tips o råd... haha det lägger jag oxå ner mkt tid på nu!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0